Asiakaspalvelu

Voit luottaa siihen, että me Hanastorella tarjoamme sinulle aina ystävällistä ja parasta palvelua niin, että tiedät olevasi meille tärkeä ja tulet kuulluksi. Haluamme löytää parhaimman ratkaisun juuri sinulle, vastaamaan toiveitasi ja tarpeitasi. 

Lue lisää asiakaspalvelustamme blogista.

Olemme saatavilla silloin kun sinä tarvitset meitä

Otamme asiat heti hoidettaviksi ja saat vastauksen nopeasti. Voit olla meihin yhteydessä milloin tahansa. Pienenä yrityksenä meillä ei ole varsinaisia aukioloaikoja, vaan palvelemme teitä ilolla aikaisesta aamusta myöhäiseen iltaan asti, myös pyhinä.

Ole siis yhteydessä meihin, jos sinulla on mitä tahansa kysyttävää tuotteista, asennuksesta, tilaamisesta, maksuista tai toimituksista. Meillä on aina aikaa juuri sinulle.

Verkkokaupassamme on esillä vain murto-osa meiltä saatavista tuotteista. Myymme melkein kaikkia Suomessa myynnissä olevia tuotteita ja tarvikkeita keittiöön ja kylpyhuoneeseen. Jos et löydä etsimääsi sivuiltamme, olethan yhteydessä meihin niin varmistamme tuotteiden saatavuuden ja laskemme tarjouksen. 

    Teemme paremmin ja tarjoamme parasta, koska välitämme oikeasti. Kiitos, että ostat meiltä ja tuet pienyrittäjää.

    Ota yhteyttä

    Palvelemme puhelimen äärellä 040 9355215. Sähköpostilla ja yhteydenottolomakkeella saat meidät kiinni joka päivä.

    Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen. Käsittelemme tietojasi tieto­suoja­selosteemme mukaisesti.

    Yhteystiedot

    Puhelin: 040 9355215
    Sähköposti: asiakaspalvelu@hanastore.fi

    Voit olla yhteydessä myös some-kanavien kautta:
    @hanastore.fi Instagramissa
    Hanastore Facebookissa


    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot

    Toimitusehdot

    Yleistä verkkokaupasta

    Verkkokaupan tuotteita myy SR Consulting Oy y-tunnus 2468973-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat tilata tuotteen muualle kuin Suomeen. Tuotteiden voimassa olevat hinnat on ilmoitettu verkkosivuilla. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

    Tilaaminen

    Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.HanaStore.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Tilausvahvistus

    Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen josta voit tarkistaa tilauksesi tiedot. Vahvistuksen puuttuminen tarkoittaa, että tilaus ei ole rekisteröitynyt järjestelmäämme.
    Ota tällöin välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.

    Maksutavat:

    Maksu pankkipainikkeilla

    Paytrail maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.
    Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Paytrailin hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

    Maksut luottokorteilla

    Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokunnan korteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

    Takuu

    Tuotteillamme on valmistajan tai maahantuojan normaali takuu. Takuuaika alkaa kuitissa tai laskussa olevasta päiväyksestä. Vastaamme tuotteen laadusta ja virheellinen tuote, joko korvataan uudella tai sen voi palauttaa. Sen sijaan emme vastaa mahdollisen laatuvirheen aiheuttamista välillisistä kuluista.

    Toimitusaika

    Toimitus suoritetaan pääsääntöisesti 2-5 arkipäivän kuluessa. Tilaustuotteilla toimtiusaika vaihtelee.

    Toimituskulut

    HanaStore verkkokaupassa ei peritä erillisiä toimituskuluja, kun tilaat vähintään 200 euron arvosta tuotteita.
    Tarjous on voimassa Suomen sisällä toimitettaviin tilauksiin.

    Toimitustavat

    Tilaamasi tuote voidaan toimittaa lähimmästä postin tai matkahuollon pisteestä noudettavaksi, kotiinkuljetuksena haluamaasi osoitteeseen. Kun valitset kotiinkuljetuksen, ilmoita tilauksen yhteydessä puhelinnumero, johon posti voi ottaa yhteyttä sopiakseen kotiinkuljetuksen ajankohdasta.

    Palautusoikeus

    Tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus, tuotteen tulee olla virheetön ja jälleenmyyntikelpoinen sekä alkuperäispakkauksessa. Palautuksesta on aina otettava yhteyttä meihin ohjeiden saamiseksi. Sopimatta palautettua tavaraa emme hyvitä, vaan palautus hoidetaan asiakkaan kustannuksella. Mikäli tuotteessa ilmenee virhe, niin ota välittömästi asiakaspalveluun yhteyttä. Palautus on maksullinen 12€.
    Myyjä on vapaa kaikesta vastuusta, jos ei voi täyttää toimitusvelvollisuuttaan itsestään riippumattomista syistä.

    Palaa takaisin