Sopimusehdot

Päivitetty 16.2.2022

1. Yleiset ehdot

HanaStore.fi on SR Consulting Oy:n (Y:2468973-8) markkinapaikka. Näitä sopimusehtoja sovelletaan SR Consulting Oy:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. SR Consulting Oyj:n välittämien palveluiden ja tuotteiden osalta sovelletaan myös kyseisen palveluntarjoajan määrittelemiä sopimusehtoja. SR Consulting Oyj:llä on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka on luettavissa HanaStore.fi sivuilta.

2. Asiakas ja tietosuoja

HanaStore.fi toivottaa tervetulleeksi kaikki yksityis- ja yritysasiakkaat. Kauppasuhteessa noudatetaan soveltuvaa Suomen ja EU:n lainsäädäntöä kuluttajakaupan, markkinoinnin ja mainonnan osalta. Yritysasiakkaiden ja SR Consulting Oy:n välisessä kauppasopimuksessa noudatetaan ensisijaisesti näitä sopimusehtoja ja muilta osin Suomen kauppalakia.
Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät kuluttaja-asiakkaalta vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä mahdollisesti sähköpostiosoitteen. Yritysasiakkailta vaadittavat tiedot ovat yhteyshenkilön nimi, puhelinnumero ja sähköposti sekä y-tunnus, postiosoite, puhelinnumero tai –numerot ja tarvittaessa laskutusosoite.
Asiakkaiden tiedot on tallennettu HanaStore.fi asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen. HanaStore.fi ja sen kanssa samaan konserniin kuuluvilla yhtiöillä on lisäksi oikeus käsitellä ja luovuttaa rekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia (kuten suoramarkkinointia) varten henkilötietolain (523/99) mukaisesti.
Henkilötietolain mukainen rekisteriseloste, rekisteröidyllä on henkilötietolain mukainen oikeus tarkistaa, mitä tietoja hänestä on rekisteriin talletettu. Tarkastuspyyntö tulee lähettää rekisteriasioita hoitavalle henkilölle ja sen on oltava kirjallinen ja allekirjoitettu. Tarkastuspyyntö voidaan tehdä myös henkilökohtaisesti rekisterinpitäjän luona. Rekisterinpitäjä saa periä tietojen antamisesta aiheutuvan kohtuullisen korvauksen, mikäli rekisteröity käyttää tarkastusoikeuttaan useammin kuin kerran vuodessa. Rekisteröidyllä on oikeus kieltää häntä koskevien tietojen käsittely ja luovuttaminen suoramainontaa, etämyyntiä ja suoramarkkinointia sekä markkina- ja mielipidetutkimuksia varten ottamalla yhteyttä rekisterinpitäjään. Rekisteröidyllä on oikeus vaatia virheellisen tiedon korjaamista ottamalla yhteys rekisterinpitäjään.
HanStore.fi-sivustolla käytetään evästeitä (”Cookies”), joiden avulla sivustoa voidaan kehittää edelleen aiempaa käyttäjäystävällisemmäksi. HanaStore.fi voi kerätä tietoja verkkosivustojen ja sovellusten käytöstä evästeiden tai vastaavien tekniikoiden avulla. HanaStore.fi sivustolla evästeiden tehtävä on helpottaa sisällön käyttöä sekä parantaa ja nopeuttaa asiointikokemusta. Evästeitä voidaan käyttää myös parempien tarjousten ja henkilökohtaisempien tuotesuositusten tarjoamiseksi asiakkaalle sekä niillä voidaan kerätä tietoja siitä, miten ja milloin kauppaa käytetään esim. Miltä sivulta asiakas on siirtynyt kauppaan, milloin ja mitä www-sivujamme asiakas on selannut, mitä selainta asiakas käyttää, mikä on asiakkaan näytön resoluutio ja käyttöjärjestelmä sekä mikä on asiakkaan tietokoneen IP-osoite.
Eväste on pieni, käyttäjän tietokoneelle lähetettävä ja siellä säilytettävä tekstitiedosto. Evästeet eivät vahingoita käyttäjien tietokoneita tai tiedostoja. Osa HanaStore.fi sivuston sisällöstä saattaa edellyttää evästeiden hyväksymistä toimiakseen. Käyttäjän verkkoselain todennäköisesti hyväksyy evästeet valmiilla oletusasetuksilla, mutta käyttäjä voi myös estää evästeiden käytön selaimen asetuksista tai poistamalla evästeet selaimesta palvelun käytön päätyttyä. Lisätietoja selainkohtaisista käyttöohjeista löytyy selaimen valmistajan ohjeista.

3. Hinnasto

Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät kuljetusta ellei toisin ole mainittu. Jos hinnastossa on selviä hintavirheitä, tuotetta ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.
Toimitusaika-arviot on laadittu maahantuojien ja valmistajien antamien tietojen perusteella. HanaStore.fi tai sen käyttämät toimittajat eivät ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä.

4. Toimittaminen

Yleistä verkkokaupasta
Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat tilata tuotteen muualle kuin Suomeen. Tuotteiden voimassa olevat hinnat on ilmoitettu verkkosivuilla. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta Hanastore.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Ostoskori huomioi kuljetustarjoukset automaattisesti. Yksittäisen tilauksen tuotteet voidaan toimittaa useammassa lähetyksessä. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Lisätietoja toimitusmuodoista ja niiden palvelusisällöstä voit lukea verkkosivuiltamme.

Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen josta voit tarkistaa tilauksesi tiedot. Vahvistuksen puuttuminen tarkoittaa, että tilaus ei ole rekisteröitynyt järjestelmäämme. Ota tällöin välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.

5. Maksaminen

Ajankohtaiset tiedot maksutavoista löytyvät Maksutavat-sivulta.

6. Palauttaminen

Palautusoikeus 
Tuotteillamme on 14 vrk:n maksullinen palautusoikeus. Tuotteen tulee olla virheetön ja jälleenmyyntikelpoinen sekä alkuperäispakkauksessaan. Jos haluat palauttaa tuotteen, ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ohjeiden saamiseksi. Palautus on maksullinen ja se vähennetään automaattisesti palautuksen loppusummasta. Palautuksen hinta on kiinteä 12€. Tuotteen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen peruuttamiseksi. Tästä aiheutuvat kulut, 25€ peritään asiakkaalta.

Jos palautat tilauksesi kokonaan, hyvitämme tilaukselta tuotteiden arvon ja mahdolliset toimituskulut edullisimman vaihtoehdon mukaan, mutta emme ylimääräisiä maksuja esimerkiksi pikatoimituksesta tai kotiinkuljetuksesta. Jos palautat vain osan tilauksestasi, emme palauta toimituskuluja tai lisämaksuja, koska lisämaksut ovat riippumattomia tilaamiesi tuotteiden määrästä. Mikäli tuote on käsittelystäsi johtuen vaurioitunut ja sen arvo on alentunut, arvonalenema vähennetään loppusummasta.

Mikäli tuote on väärä tai tuotteessa ilmenee virhe, niin otathan välittömästi meihin yhteyttä asian selvittämiseksi. Myyjä on vapaa kaikesta vastuusta, jos ei voi täyttää toimitusvelvollisuuttaan itsestään riippumattomista syistä.

7. Takuu

Kaikilla tuotteillamme on valmistajan myöntämä 2-10 vuoden takuu, joka määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti.


Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy SR Consulting Oy y-tunnus 2468973-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat tilata tuotteen muualle kuin Suomeen. Tuotteiden voimassa olevat hinnat on ilmoitettu verkkosivuilla. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.HanaStore.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen josta voit tarkistaa tilauksesi tiedot. Vahvistuksen puuttuminen tarkoittaa, että tilaus ei ole rekisteröitynyt järjestelmäämme.
Ota tällöin välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.

Maksutavat:

Maksu pankkipainikkeilla

Paytrail maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.
Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Paytrailin hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

Maksut luottokorteilla

Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Luottokunnan korteilla (Visa, Visa Electron, Mastercard) tehtävissä maksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Ostolaskut Oy:n (2284303-3) välille, joka on maksun saaja ja Checkout -palvelun virallinen yhteistyökumppani, ja joka tilittää maksun myöhemmin kauppiaalle. Luottokunnan sopimuskumppani asiassa on Suomen Ostolaskut Oy.

Takuu

Tuotteillamme on valmistajan tai maahantuojan normaali takuu. Takuuaika alkaa kuitissa tai laskussa olevasta päiväyksestä. Vastaamme tuotteen laadusta ja virheellinen tuote, joko korvataan uudella tai sen voi palauttaa. Sen sijaan emme vastaa mahdollisen laatuvirheen aiheuttamista välillisistä kuluista.

Toimitusaika

Toimitus suoritetaan pääsääntöisesti 2-5 arkipäivän kuluessa. Tilaustuotteilla toimtiusaika vaihtelee.

Toimituskulut

HanaStore verkkokaupassa ei peritä erillisiä toimituskuluja, kun tilaat vähintään 200 euron arvosta tuotteita.
Tarjous on voimassa Suomen sisällä toimitettaviin tilauksiin.

Toimitustavat

Tilaamasi tuote voidaan toimittaa lähimmästä postin tai matkahuollon pisteestä noudettavaksi, kotiinkuljetuksena haluamaasi osoitteeseen. Kun valitset kotiinkuljetuksen, ilmoita tilauksen yhteydessä puhelinnumero, johon posti voi ottaa yhteyttä sopiakseen kotiinkuljetuksen ajankohdasta.

Palautusoikeus

Tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus, tuotteen tulee olla virheetön ja jälleenmyyntikelpoinen sekä alkuperäispakkauksessa. Palautuksesta on aina otettava yhteyttä meihin ohjeiden saamiseksi. Sopimatta palautettua tavaraa emme hyvitä, vaan palautus hoidetaan asiakkaan kustannuksella. Mikäli tuotteessa ilmenee virhe, niin ota välittömästi asiakaspalveluun yhteyttä. Palautus on maksullinen 12€.
Myyjä on vapaa kaikesta vastuusta, jos ei voi täyttää toimitusvelvollisuuttaan itsestään riippumattomista syistä.

Palaa takaisin